REKLAMY PRASOWE

Jest to forma reklamy, dla której źródłem przekazu jest szeroko rozumiana prasa. Wykorzystuje zarówno gazety ukazujące się codziennie, jak i tygodniki, miesięczniki czy kwartalniki.

Reklamy prasowe mogą oddziaływać na wiele zmysłów. Np. W magazynach dla kobiet możemy znaleść dodatki z próbkami produktów lub ze specjalnie zamkniętymi zapachami perfum, które pod wpływem pocierania uwalniają się.

Reklamy prasowe mogą oddziaływać na wiele zmysłów

Obecnie wiele gazet i magazynów ma swoje internetowe wydania tak więc obecne reklamy mogą być wzbogacone o animację, dźwięk jak również mogą być interaktywne.

ULOTKI REKLAMOWE

Mają za zadanie skutecznie promować. Służą do celów informacyjnych lub propagandowych. Z uwagi na swoją ulotność często nazywane jest  drukiem bezadresowym. Występuje w formie kartki lub składanej broszury. Z racji swojej małej objętości pozwalają w sposób błyskawiczny zapoznać się z widniejącymi na niej informacjami.