identyfikacja wizualna

Podstawą systemu identyfikacji wizualnej jest znak, który dzięki niepowtarzalnej formie i kolorystyce zapewnia indywidualność i odrębność. Do powielania znaku powinno się stosować jego wzorzec elektroniczny. Niedozwolona jest ingerencja w jakikolwiek aspekt graficzny lub kolorystyczny wzorca.

Założenia identyfikacji wizualnej firmy zamieszcza się w tzw. „Księdze Znaku”. Może występować jako wersja drukowana jak i plik elektroniczny.

W księdze tej zamieszczamy wszelkie wytyczne dotyczące logotypu, dokumentów, akcydensów, gadżetów, ubrań i pojazdów firmowych, stoisk handlowych czy wystawienniczych – czyli wszystko co jest związane z wizerunkiem firmy.

W księdze tej zamieszczamy wszelkie wytyczne…

Podstawowym efektem końcowym stworzenia “Księgi Znaku” są wizytówki.

Bilety wizytowe, zwane popularnie wizytówkami, stają się nieodzownym detalem, który towarzyszy nam nie tylko w życiu zawodowym, ale także prywatnym. Wybór odpowiedniej formy, wielkości i treści wizytówki trzeba dopasować do rodzaju karty wizytowej.

Istnieją trzy rodzaje wizytówek: prywatne, służbowe (urzędowe) i wspólne. Różnią się one między sobą formatem, rodzajami czcionek, układem i treścią.